Saturday, October 24, 2020

Game Development-JMonkeyEngine - Part2

මං අද කරන්න යන්නේ  මගේ netbeans IDE එක jMonkeyEngine එකත් එක්ක වැඩ කරන්න setup කරගන්න

එක. අපි බලමු කොහොමද කරන්නේ කියල. ඉස්සෙල්ලම අපි download කර ගත්තු zip file එක unzip කරගන්න ඕනි.

එතකොට මෙන්න මේ ආකාරයෙන්  තමයි දිස් වෙන්නේ.

 දැන් ඒක පැත්තකින් තියලා  අපි  යමු netbeans IDE  දිහාවට.

මේ පහලින් තියෙන්නේ netbeans IDE  එක. අපි ඉස්සෙල්ලම  අලුත් project එකක් හදන්න ඕන.

File => new project  මගීන්  අලුත් project එකක් හදන්න පුළුවන්


Java Application තෝරන්න. 


මේ ආකාරයෙන් project එකට නමක් සහ save වන ලොකේෂන් එක ලබාදෙන්න


Project  එක create  උනාට පස්සේ  මේ  ආකාරයෙන්  බලාගන්න  පුළුවන්.  දැන් අපි jmonkey engine 

run කරන්න ඕන JAR File  ටික add  කරගන්න ඕන.  

ඒකට  ්‍රොජෙක්ට් එකේ LIbrary folder  එකමත right click  කරලා Add JAR/Folder select කරන්න.

 

ඊට පස්සේ  unzip කරගත්ත  folder එකේ lib එකට ගිහින්  ඒක ඇතුළෙ තියෙන  ඔක්කොම JAR ෆයිල් 

ටික select කරලා ඕපන් දෙන්න 


ඊට පස්සේ  project එක උඩ right click කරලා  project properties යන්න. 

ඒකෙ තියෙන run tab එකට යන්න. දැන් අපි run වෙන්න ඕන configuration ලබා දෙන්න ඕන. 


ඊට පස්සේ අපි අලුතෙන් පැකේජ් එකක්  හදා ගන්න  ඕනේ.


 

ඊට පස්සේ ඒ පැකේජ්  එකට   අලුත්  java class එකක්  එකතු  කර  ගන්න ඕන.


 එතකොට මෙන්න මේ ආකාරයෙන් තමයි  java class එක පේන්නේ.


දැන් මේ පහල code එක copy කරලා paste කරන්න.  මතක ඇතුව  මේ  code එකේ තියෙන  class name එක 

ඔයාගේ class name එක විදිහට  වෙනස්  කරන්න. 

package hello3D.test;


import com.jme3.app.SimpleApplication;

import com.jme3.material.Material;

import com.jme3.scene.Geometry;

import com.jme3.scene.shape.Box;

import com.jme3.math.ColorRGBA;


/** Sample 1 - how to get started with the most simple JME 3 application.

 * Display a blue 3D cube and view from all sides by

 * moving the mouse and pressing the WASD keys. */

public class HelloWorld extends SimpleApplication {


    public static void main(String[] args){

        HelloWorld app = new HelloWorld();

        app.start(); // start the game

    }


    @Override

    public void simpleInitApp() {

        Box b = new Box(1, 1, 1); // create cube shape

        Geometry geom = new Geometry("Box", b);  // create cube geometry from the shape

        Material mat = new Material(assetManager,

          "Common/MatDefs/Misc/Unshaded.j3md");  // create a simple material

        mat.setColor("Color", ColorRGBA.Blue);   // set color of material to blue

        geom.setMaterial(mat);                   // set the cube's material

        rootNode.attachChild(geom);              // make the cube appear in the scene

    }

}


දැන් ඔක්කොම හරි.  අපි දැන් අපේ project එක run කරල බලමු. 

Run කරද්දි මුලින්ම වෙන්න මේ වගේ screen එකක් එයි.  එක continue දෙන්න.


අපි ඇත්තටම මේ code  එකෙන් කරේ  නිල් පාට box එකක්  හදන එක.  අපි අනිත් 3d modeling software  ගත්තොත්

අපිට ඕනේ object drag and drop කරන්න පුළුවන්.  ඒත් මේකෙ ඒ හැම object එකක්ම හදන්න වෙන්නේ

කෝඩ් කරලා. 


සුදු පාටින් සදහන් කරලා තියෙන keys පාවිච්චි කරල  object එක rotate කරන්න පුළුවන්. 

මම ඊළඟ පෝස්ට් එකෙන්  code  එක explain කරන්නම්.


 ස්තුතියි


-Hasini Senanayaka-



0 comments:

Post a Comment