JMonkeyEngine යනු විශේෂයෙන් 3D game development සඳහා සාදන ලද game engine එකක්. එය shader technology පුළුල් ලෙස භාවිතා කරනවා. මෙම එන්ජිම භාවිතා කරමින් ඇන්ඩ්රොයිඩ් සහ ඩෙස්ක්ටොප් උපාංග සඳහා ත්රිමාණ ක්රීඩා ලියන්න පුළුවන්. jMonkeyEngine එක Java වලින් ලියා ඇති අතර එහි default renderer ලෙස LWJGL භාවිතා වනවා. ඒ වගේම මෙය OpenGL 2 සඳහා පූර්ණ සහය දක්වනු ලබනවා.
මේ තියන්නේ jMonkey engine එක පාවිච්චි කරලා හදපු ගේම් ටිකක්. පේනවා ඇතිනේ කොච්චර ලස්සනද කියලා.
දැන් අපි බලමු කොහොමද jmonkey engine එකෙන් වැඩ ගන්නේ කියලා.
JMonkeyEngine භාවිතා කිරීමට විවිධ ක්රම තියෙනවා:
- Download the SDK
- Download the engine
- Add the libraries to a build script
repositories {
jcenter()
}
dependencies {
implementation "org.jmonkeyengine:jme3-core:3.3.2-stable"
implementation "org.jmonkeyengine:jme3-desktop:3.3.2-stable"
implementation "org.jmonkeyengine:jme3-lwjgl:3.3.2-stable"
}
මං කලින් කිව්වා වගේ SDK එක පාවිච්චි නොකර තමන්ට කැමති IDE එකක් පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්. එතකොට IDE එකට අදාල Engine එක සහ එහි dependencies බාගත කරගන්න ඕන. මේවා ඔබේ ජාවා ව්යාපෘතියට වෙනත් library එක මෙන් ඇතුළත් කරන්න පුළුවන්.
මේ ලින්ක් එකින් Engine එක බාගන්න පුළුවන්.
https://github.com/jMonkeyEngine/jmonkeyengine/releases
මේ පොස්ට් එකෙන් අපි JmonkeyEngine සඳහා අවශ්ය වන tools ටික ඩවුන්ලෝඩ් කරගත්තා නේ. ඊළඟ පෝස්ට් එකෙන් බලමු කොහොමද setup කරගන්නේ කියලා.
0 comments:
Post a Comment