Friday, January 1, 2021

Blender Sinhala Tutorial - Doughnut - Part2

 අපි එහෙනම් ඩෝනට් එකේ ඉතිරි ටික හදාගමු.


ඉස්සෙල්ලම edit mode එකට යන්න. 










Edit mode එකට ගියාට පස්සේ ඩෝනට් එක මෙන්න මේ විදියට තමයි පෙන්නන්නේ. හොඳට මතක තියාගන්න. මේ mode එකේදී light සහ camera පෙන්නන්නේ නැහැ









ඊට පස්සේ එක පාරක්  left click කර select වෙලා තියෙන nodes deselect කර ගන්න. ඊට පස්සේ right click කර එක node  එකක් select කර ගන්න. ඊට පස්සේ  ctrl+G  press  කරන්න. එතකොට ඔයාලට බලාගන්න පුළුවන් මේ node එක mouse එකේ movement එකත් එක්ක එහෙ මෙහෙ යනවා.

















ඩෝනට් එකක් කියන්නේ හරියටම රවුම් හැඩයක් තියෙන එකක් නෙමෙයි. ඉතින් දැන් මට ඕනේ මේ shape එක ටිකක් අක්‍රමවත් කර ගන්න. හැබැයි ඉතින් මෙහෙම node එකින් එක ඇද ඇද ඒක කරන්න නම් අමාරුයි. ඒ නිසා මම proportional editing පාවිච්චි කරනවා. 















දැන් එක node එකක් select කරලා move කරද්දී ඒ node එකට සම්බන්ධ සියලුම node move වෙනවා බලාගන්න පුළුවන්. 
















හරි දැන් එහෙම කරලා ඩෝනට් එකේ shape එක ගන්න ඕනේ. මේ තියෙන්නේ මන් එහෙම හදාගත්තු ඩෝනට් එක.










තාම අපේ ඩෝනට් එක තියෙන්නේ කොටු කොටු හැඩයේ. ඉතින් මට ඕනේ smooth edges තියෙන ඩෝනට් එකක්. එකට මම කරන්නේ වම පැත්තේ තියෙන මෙනු එකින් ස්මූත් කියන option එක තෝරන  එක.


එතකොට මෙන්න මේ වගේ ඩෝනට් එක බලාගන්න පුළුවන්. 


තවත් ටිකක් ස්මූත් උනා නම් හොදයි වගේ මට හිතෙනවා. ඒ නිසා මම subdivision modifier එක use කරනවා.






 Modifier එක apply කරන්න කලින් සහ පස්සේ පෙනුම තමයි මේ පහල ෆොටෝ වලින් පෙන්නන්නේ.

Before adding modifier



After adding modifier



හදල අවසාන උනු ඩෝනට් එක මෙන්න මේ වගේ තමයි පෙන්නේ.

ඊලග පොස්ට් එකින් මම ගේන්නම් කොහොමද ඩෝනට් එක අයිසින් කරගන්නේ කියල.

~Hasini Senanayaka~

0 comments:

Post a Comment